albionstories.blogg.se

Manchester, so much to answer for. x

I get along

Kategori: Allmänt

Slow sunday. Sökte till ett jobb på IKEA idag, haha jag tror att jag undermedvetet längtar hem. 
 
Liam har försvunnit från jordens yta, eller från internets yta iallafall. Vi skickade några meddelanden förra söndagen.. men inget sen dess. Han har inte svarat på andras meddelanden på facebook så han är väl bara inte inloggad. Jag skulle kunna smsa honom men jag jagar inte någonsin... jag oroar mig mig hellre i tystnad :P. Jag är generellt lite sällskapssjuk så jag saknar honom lite dock. 
 
Nu till den största nyheten, jag ska se Stone Roses igen, i Belfast! Ben som jag träffade på förra konserten ville att jag skulle joina honom och hur kan jag säga nej till det. Jag har övervägt detta ganska länge eftersom upplägget att han vill betala för mig att komma dit är lite dodgy.. men jag har bestämt mig för att det definivit är värt det! Han verkade verkligen som en schysst kille så.. 22 Augusti är showtime! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: