albionstories.blogg.se

Manchester, so much to answer for. x

Please please please let me get what I want..

Kategori: Allmänt

Jobb intervju på fredag för café/bar job och jobb intervju på tisdag för Manchester United. Hoppas hoppas.. det måste gå bra nu!
Jag följde med Jess (som jag bor med) till några hon/hennes pojkvänn känner från Salford Uni igår. Det var en kul kväll, vi började hemma hos en av dem, blev höga, och åkte till ett ställe där man kunde se ut över hela staden från en klippa, ganska coolt! 
Jag blir förvånad över hur vanligt det är med gräs här, bara jag går igenom området jag bor känner man lukten av det ibland..
Jess flyttar imorgon dock så mina kontakter här minskar, ännu en enledning till varför jag behöver ett jobb så jag får nått samanhang. 
 
Jag har bytt rum här in huset och bor nu på nedervåningen, rummet är inte lika fint som det andra men mycket mer praktiskt då det inte blir lika varmt och ljust och det är mycket mer privat vilket är skönt. Och 5 pund mindre i veckan, ännu bättre eftersom mina tillgångar börjar sina något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: