albionstories.blogg.se

Manchester, so much to answer for. x

Ticket To Ride

Kategori: Allmänt

Om 5 timmar bär det av till Belfast! Jag tror att detta hamnar i mina top 10 impulsiva beslut.. Jag kan inte motstå ett äventyr ( eller stone roses)! 
Jag har en glad nyhet som jag ska dela innan jag försvinner i några dagar: Jag var på jobb intervju på  Manchester Uniteds arena idag och jag fick jobbet!!! Jag är nu matchdags- servitris på Old Trafford! Så Anna B, nästa gång du kommer över och kollar på en match kanske det är jag som serverar dig ;)
 
Saker och ting har verkligen gått upp och ner för mig den här veckan, jag har känt mig ganska ensam(utflyttningar och en deja-vu känsla när det gäller Liam som jag helst hade sluppit) och det kulminerade i fredags då jag missade både min mormors 70 års dag och annahitas födelsedagsfest så den kvällen blev spenderad med min "sad songs" spellista och en näsduk i princip. Men ibland behöver man en sån kväll och sen dess har saker känts mycket bättre. Jag har träffat Leah några gånger och hennes/vickys nya kattunge, åt fish n chips i solen, och min andra jobb intervju gick väldigt bra! Jag får reda på om jag fått det jobbet på torsdag, jag blir jätteglad om jag gör det men om inte har jag ändå United jobbet. Ni skulle ha sett mig på hemvägen idag, jag fick kämpa för att inte le allt förmycket eller brista ut i sång.
Nu ska jag packa resten av sakerna och skicka Bens adress till mina något oroliga föräldrar! 
 
She'll carry on through it all.. she's a waterfall.. dum dum da da di dum dum
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    vad roligt att höra om jobbet! :D vi saknar dig fett mycket så se till att ta hand om dig i Belfast nu! ;) <3

    Svar: Tack! Det är bara deltid men ändå.. en bra början! Hoppas att ni har det nice i Aiya Napa :) xx
    albionstories.blogg.se

    2012-08-22 | 09:59:55
    Bloggadress: http://SandraMariek.blogg.se

Kommentera inlägget här: