albionstories.blogg.se

Manchester, so much to answer for. x

Take me out tonight..

Kategori: Allmänt

to where there's music and there's people and they're young and alive....
 
Jag är påväg ut, grannens fördelsedag (har alrig träffat dem men men)  först och sedan ut i Manchester. Jag är mycket gladare idag... Det kan bero på att jag är glad inför ikväll och för att jag jag har något massivt att se fram emot! JAG SKA SE MORRISSEY OM TVÅ VECKOR! Jag köpte biljetten idag, jag har egentligen inte råd, men gigs är min akilles häl, jag kan inte stå emot. Jag är jätte försiktig med mina pengar i alla andra områden, kläder, skor till och med mat men när det gäller gigs flyger vettet ur och jag betalar vad som helst. 
 
"I can resist anything but temptation (and morrissey) " var det en vis man som sa..
 
Förlåt om mina inlägg är osammanhängande ibland förresten, ni får stå ut med det ;) .Jag kan också passa på att ursäkta alla engelska ord som flyger in, men de har minst dubbelt så många ord att välja på så det är svårt att ignorera dem. 
 
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    jag är bara glad över att du gör dina inlägg :) men du får gärna berätta mer om den där killen du dateade! Du förklarde bara lite av själva daten inte om honom ;) puss

    Svar: Aw vad bra! Skrev lite mer om honom i det nya inlägget :) Puss xxxxx
    albionstories.blogg.se

    2012-07-14 | 22:07:42
    Bloggadress: http://SandraMariek.blogg.se

Kommentera inlägget här: