albionstories.blogg.se

Manchester, so much to answer for. x

People are strange

Kategori: Allmänt

Trouble in paradise..
 
De tre tjejerna jag känner bäst i huset ska flytta ut snart, och med god anledning.. det är bland annat pga alla löjliga regler som finns med tanke på att vi är vuxna kvinnor, t.e.x inga nattliga gäster.. trots att 2 av tjejerna har pojkvänner.
 
Jag har inga planer på att bo i det här huset någon längre tid heller, speciellt inte när de flyttar ut! Det kommer verkligen inte vara kul att bo här utan dem.. ensamt är bara förnamnet!  jag har ett möjligt ställe som börjar hyras i september men för att det ska funka MÅSTE jag ha ett job då kontraktet var på 9 månader och det måste med en till som ska dela på stället. Jag har inte träffat min potensiella flatmate än så det känns som en väldigt lös plan än så länge. Men om det är någon av er som vill pröva lyckan i Manchester så behövs det alltså en till att dela huset med!
 
 
Och Huston we've got a problem.. jag tror att jag gillar Liam lite för mycket för mitt eget bästa, det var himla länge sen jag kände något intresse över huvudtaget för någon så det gör mig lite (väldigt) nervös. Det är löjligt hur attraktivt jag tycker att det är med någon som delar min musiksmak. Men det är troligare att The Smiths reformerar än att det skulle hända något på den fronten. Den enda killen jag träffat här (inte för att de är inte så många) som inte visat något tecken på intresse i annat än än vänskap.. om ens det. Fuck sake.
Jag har blivit inbjuden till hans fördelsedags grej på facebook, jag är inte kapabel till att träffa alla hans massivt coola kompisar.. mina sociala skills räcker inte till för detta någonstans. I'm the most inept that ever stepped.. ekar i min hjärna. 
 
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    jag tycker du absolut du ska gå på festen! Dem är säker jätte trevliga. Du får träna på det sociala och du kanske träffar nya vänner som kan hjälpa med något (kanske kontakter till jobb eller annat). Ta det lugnt med killen, blir du kär så blir du men lär känna honom först innan du blir det :P . Nu ska jag vara lite ego när det gäller boendet ;) jag tycker du ska bo kvar ett tag till tills du hittat jobb och så, det kanske flyttar in nya niceiga människor :) och dem som flyttar kan du ju hålla kontakten med. 9 månader! Det är mycket! ;) men gör det som känns rätt det mesta brukar lösa sig men det där med jobb får du jobba på :P (saknar dig redan <3)

    2012-07-27 | 17:48:44
    Bloggadress: http://SandraMariek.blogg.se

Kommentera inlägget här: