albionstories.blogg.se

Manchester, so much to answer for. x

Yesterday, Today and Probably Tomorrow

Kategori: Allmänt

Nu har jag ungefär två veckor kvar här i Manchester.. det känns både bra och mindre bra. Det lär inte vara sista gången jag bor i England och det dröjer nog inte länge innan jag längtar tillbaka. Blir det Manchester igen nästa gång eller något annat ställe, vem vet? 
Men det blir kul att komma hem också, (även om jag har hört om vädret, liten chock för nån som inte sett snö i år). Är dock lite rädd att många saker ska ha ändrats.. :P
Jag slutade på jobbet idag och jag kände mig väldigt fri. Pratade lite med Tom igår, vet inte riktigt vad som händer med oss. I vilket fall som helst betraktar jag mig som singel eftersom jag har en dejt imorgon haha. Fredags var jättekul och jag vaknade upp i Oldham. Ska passa på att shoppa julklappar och kläder innan jag åker. Måste ta en tur till the iron bridge och Morrisseys hus igen.. borde göra en lista över vad jag vill göra nu när jag är ledig. Stannar nog hos Dave och Leahs i helgen igen.. jag tror att deras sena vanor har smittat av sig på mig och att det är därför jag skriver detta 02.00..  

Kommentarer

  • B säger:

    OMG! Ellen, jag har hittat något du måste göra innan du åker från Manchester! :D

    http://youtu.be/68lrfBHPxpw

    Asså hade jag tid hade jag åkt till dig och joinat, men nu har jag inte det så därför måste du göra det! Seriously.

    Party hard! x

    Svar: haha OMG, jag ska testa, se om jag kommer med :P x
    albionstories.blogg.se

    2012-12-07 | 16:56:36

Kommentera inlägget här: