albionstories.blogg.se

Manchester, so much to answer for. x

Bits and Bobs..

Kategori: Allmänt

No money in my pocket you seeee.. spenderade alldeles för mycket pengar och drack alldeles för mycket i lördags, jag måste verkligen lära mig att kontrollera mig själv. Det är inte kul med minnesluckor helt enkelt. Jag gjorde inget allt för dumt dock, alltid något.
 
Till Sandra som frågade om dejten :P : Tja han hette Simon och var 22 från Stoke tror jag att han sa. Han var inte riiiiktigt min typ men han var så schysst och vi hade det kul så jag sa ja till att träffa honom på tisdag igen (my evil side säger gratis middag.. du behöver det). ^^
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hihi okej :) men jag tro att det kan vara bra att ge killar en andra date ;) det är bra att du har kul men minnesluckor behövs kanske inte då det är svårt att veta hur mycket pengar som försvinner. Tro mig när jag går ut på krogen måste jag ta ut Cash annars kan det bli dyr kväll ;)

    Svar: Ja varför inte :) Jag vet, jag ska definitivt inte dricka lika mycket nästa gång.. lära mig av mina misstag helt enkelt :P x
    albionstories.blogg.se

    2012-07-16 | 21:03:06

Kommentera inlägget här: