albionstories.blogg.se

Manchester, so much to answer for. x

Lonesome when you go

Kategori: Allmänt

Har haft fullt upp de senaste dagarna. Mamma har varit här sen i måndags och igår sa vi hejdå. Lite konstigt att inte veta när vi kommer ses igen. 
Det har varit väldigt trevligt att ha mamma här, vi åkte till York i tisdags och det är verkligen en extremt fin stad, vi gick runt, åt afternoon tea och satt vid hamnen i solskenet. Det har varit jätte varmt här vilket jag är extra glad över eftersom jag äntligen fick visa mamma att det faktiskt inte regnar varje dag!
I tisdags var vi i Altringcham för att min jobbintervju var där, intervjun gick bra men jag tror att de ville ha någon med lite mer erfarenhet iallafall. Eftersom det var en rekryteringsfirma så hade de ett till jobb att erbjuda mig, ett sälj jobb där man skulle kunna svenska så vi får se om det blir något av det! Annars har jag visat henne runt i stan, Afflecks Palace, Piccadilly gardens och kanalområdet, men det har gått aldeles för snabbt!
När jag har bott med mamma på hotellet har Man. United jobbet försökt kontakta mig men eftersom jag inte har haft internet har jag inte sett det, jag hoppas verkligen inte att det är försent!     
  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: