albionstories.blogg.se

Manchester, so much to answer for. x

Here Comes The Summer

Kategori: Allmänt

Det har varit varmt i över en vecka, är det här verkligen Manchester?? Inte det Manchester jag känner till.. Det är underbart även om det blir extremt varmt i mitt rum eftersom två av väggarna är fönster! 
 
Igår gick jag och Liam en Smiths- tour, gick till Morrisseys hus, Salford Lads Club, the iron bridge- en bro som nämns i Still Ill och som Smiths fans skrivit meddelande och sångtexter på( vi också). Det är inte helt fel att ha någon att dela mina obsessions med måste jag säga!  Han är dock svårare att kontakta än vad jag är, så möten har visat sig behöva mer job än för vanliga människor. 
 
Jag är fortfarande arbetslös *suck*..   Det känns iallafall bättre när vädret är så fint, då känns det som sommmarlov och då kan man ju inte jobba (intalar jag mig själv). 
 
Mamma kommer och hälsar på mig om två veckor vilket jag ser fram emot! Får visa henne runt i Manchester och om vi har tid ska vi åka till York.           
 
Paret som äger huset irriterar mig lite med alla deras regler, återvinnings maniacs..  
 
Saknar er!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Hihi då får du känna på hur det är när man vill kontakta någon ;) det är bara att kämpa på när det gäller att hitta jobb. Ge inte upp! <3

    Svar: Yes jag får smaka på min egen medicin :P Aw tack för uppmuntran, jag ska inte ge upp! xxx
    albionstories.blogg.se

    2012-07-24 | 18:09:09
    Bloggadress: http://SandraMariek.blogg.se

Kommentera inlägget här: