albionstories.blogg.se

Manchester, so much to answer for. x

Only You Know

Kategori: Allmänt

Tre dagar och två nätter kvar i Machester, börjar redan känna mig lite nostalgisk. Jag bor hos Jay de här sista dagarna både för att det är kul och för att jag slipper betala sista veckans hyra. Jay bor i Worsley som ligger lite utanför Manchester och är väldigt fint (posh) upptäckte jag när jag vandrade igenom området idag. Och ändå längtar jag till "getto-snigel huset" hemma haha. 
Morrisseys hus på torsdag.. ser fram emot det. Jsg insåg häromdagen att förutom de gångerna jag varit där själv har jag bara varit där med killar jag varit romantiskt involverad med på något plan. Jag måste verkligen hitta en tjej med min smak, varför är det så mycket svårare?
Har gjort det mesta jag behöver inför hemresan, jag måste bara få tag i min chef eftersom jag inte fått betalt  för de sista dagarna jag jobbade, jag ser inte fram emot "vart är mina pengar" samtalet.
Tydligen får jag bara ha ett handbagage och en resväska så om jag ser ut som Michelin mannen på flygplasten finns det en förklarning. 
Tja vad gör jag nu.. det regnar, jag lyssnar på musik, äter gårdagens fish n chips och tänker att om världen nu skulle gå under på fredag så sitter jag på ett plan någonstans mellan sverige och england. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: