albionstories.blogg.se

Manchester, so much to answer for. x

Not nineteen forever

Kategori: Allmänt

The Courteeners.. en av de absolut bästa konserterna jag varit på. Det var underbart, totalt galet, och de spelade alla mina favorit låtar. Tappade bort Jay som jag var där med men träffade en annan Jay ironiskt nog och vi spenderade konsertern tillsammans. "Wir all slags oan Holiday".. for att quota Trainspotting.  Vi var i mitten av allt, mosh pit och jag måste säga att det var nog tur att Jay nr.2 var där för det gick vilt till, människor och öl flygandes överrallt.. och sen är det inte helt fel att ha någons axlar att sitta på. Efter konserten sa jag hejdå till Jay nr.2 och mötte up orginal Jay ( vet inte om det här är jätteförvirrande men jag tycker att scenariot är rätt kul) och vi gick till någon fest hans kompis hade. Självklart träffar jag massa roliga människor när jag bestämt mig för att åka hem. 
Lördags var recovery saturday och jag spenderade mestadels av dagen ner bäddad. Idag bjöd Andrew och Donna ut mig och Veronica på middag eftersom jag ska åka, vilket jag tyckte var shysst av mr. landlord. De är otroligt konstiga människor dem två men jag har bott här länge nu så vi kommer ändå rätt bra överrens. Donna verkade ogilla mig först men nu är jag the golden girl, men kvinnans humörsvängningar.. christ. Jag kommer sakna veronica och jag undrar om jag kommer tycka att det är skönt eller tråkigt att inte ha ett hus fullt med folk när jag kommer hem. Troligen det första alternativet för att vara ärlig. 
Jag har insett att jag troligen kommer behöva köpa en till resväska eftersom jag kom hit med packning för typ en veckas semester. 
Det finns ett mörkt moln på himlen, konsekvenser av att vara oförsiktig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: